Sezóna je u konce a e-shop i prodejna je po dobu zimního období zavřená. Uvidíme se v další sezóně od února. Od 1.12.-30.2.2025 zavřeno.

Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Na této stránce naleznete možné způsoby dopravy a platby, které Vám internetový obchod RIDEBIKE.CZ nabízí. Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

DOPRAVA

Objednané zboží doručujeme kurýrní službou DPD po celé České republice a na Slovensko. Zboží Vám bude doručeno do jednoho pracovního dne v případě ČR (za předpokladu, že zboží, které jste objednali, je skladem) a do dvou pracovních dnů v případě SK od expedice zásilky. V případě nedostupnosti Vás budeme kontaktovat a navrhneme Vám alternativu nebo předpokládaný datum znovu naskladnění. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. V den doručování budete informováni SMS zprávou. Ke každé dodávce zboží Vám bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list. Celková částka balíku na Slovensko je přepočítávána pevným kurzem 24Kč/Euro. Osobní odběr zboží zdarma je možné zajistit na prodejně

CENY DOPRAVY


GLS

  • Dobírka: 120 Kč dopravné a 39 Kč doběrečné
  • Platba předem: 120 Kč dopravné (pouze pro ČR)
  • Dobírka na Slovensko: 230 Kč dopravné a doběrečné 39 Kč
  • Platba předem na Slovensko: 230 Kč dopravné a 200 Kč manipulační poplatek

ZÁSILKOVNA

  • Dobírka: 89 Kč dopravné a 39 Kč doběrečné
  • Platba předem: 89 Kč dopravné (pouze pro ČR)

VLASTNÍ PŘEPRAVA

  • Vlastní přeprava: do 30 km zdarma (pouze jízdní kola)
  • Zakoupené kolo Vám doručíme vlastní přepravou, až k Vám domu do 30 km seřízené a připravené k jízdě.

DOPRAVA ZDARMA

 V případě, že celková částka objednávky přesáhne 2 800 Kč, zákazník neplatí dopravné.

 

DORUČENÍ BALÍKU

Zboží expedujeme v co nejkratším čase od obdržení objednávky. V případě zaslání objednávky do 14:30 je velká pravděpodobnost odeslání zboží ještě tentýž den. Zboží bude doručeno na fakturační adresu, případně na dodací adresu, je-li zadána v objednávce. Kurýrní služba DPD Vás bude informovat o převzetí zásilky a jejím předpokládaném doručení pomocí SMS či e-mailu. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Pokud máte speciální požadavky, tak je prosím napište do místa určeného pro poznámky a my Vás budeme kontaktovat. Potvrzení objednávky se generuje automaticky a zasílá se na Vámi zadaný e-mail. V případě, že máte svou e-mailovou schránku na seznam.cz, tak prosím zkontrolujte i složku Spam, děkujeme za pochopení.

PŘEVZETÍ A REKLAMACE BALÍKU

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo na pobočce České pošty. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte pobočku České pošty do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

PLATBA

Za zboží můžete zaplatit bankovním převodem, dobírkou nebo při osobním odběru hotově.

BANKOVNÍ PŘEVOD

Zboží platíte až po ověření jeho dostupnosti. V 99% je zboží skladem, může se však stát, že bude zboží vyprodáno. O jeho dostupnosti Vás informujeme potvrzovacím e-mailem, ve kterém naleznete také výzvu k platbě s potřebnými údaji. Zboží je expedováno teprve po připsání částky na náš účet. Do této doby je zboží pro Vás rezervováno. Platbu proveďte, prosím, v co nejkratší možné době, urychlíte tím dodání zásilky. Připsání částky může vzhledem k bankovním převodům trvat 1-3 pracovní dny. O víkendech banky převody neprovádějí, celková doba převodu se tedy může prodloužit až na 5 dní. Doporučujeme při platbě přes účet s touto časovou ztrátou počítat. Upozornění: po obdržení potvrzovacího e-mailu je 7 denní lhůta na zaplacení objednávky. Po uplynutí této doby je objednávka automaticky stornována.

DOBÍRKOU

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky.

HOTOVĚ

Platba v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží

VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva apod.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost, či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.